Redo

Gokväll.
Kom hem för en timme sen, lagom till Emanuel höll på o städa i tvättstugan så jag hjälpte honom bära in lite grejer o nu har vi hängt upp lite som inte var torrt än. Han ringde bara en gång o frågade om tvätt-temperatur men annars gick det bra ;P

Köpte klänningen jag pratade om, ni får se den imorrn. Köpte även en liten bolero-liknande sak på H&M, o ett par rosa tygskor på Maxi. Lite sista minuten-grej just för att jag behövde ha ett par passande skor till klänningen.
Men nu är jag redo för kvällen o natten imorrn iallafall.
Klart jag ser fram emot det lite, men jag tycker fortfarande det är jättetråkigt om vi inte blir fler.
Men som sagt, jag tjatar inte mer, då blir folk bara sura.

Resten av kvällen blir det tv, ska strax göra mig lite te , o välling till Lucas för det är läggdags för honom nu.
Ha en mysig kväll.
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0