Nöjeskryssning

Jaha, igår bokade faster av resan. Då är det alltså bara jag, Emanuel, Fredrik o mina föräldrar.
Hoppas fortfarande att fler ansluter sig, än är det inte för sent ju.
Vi ställer iallafall inte in, får göra det bästa av situationen helt enkelt. När man fixat barnvakt o allt.

Dagen kommer bestå av packning, till mig själv o Lucas. Emanuel får ta sitt själv :P
I eftermiddag äter vi lite tacos, när Emanuel hämtat Fredrik på jobbet o sådär.
Svärmor kommer också nån gång mellan fyra-fem skulle jag tro.
Senast halv sju måste vi vara ute vid färjan, så då kör svärmor dit oss.
Halv åtta avgår färjan o vid nio ska vi äta buffé, där man även får dricka hur mycket öl/vin man vill ;)
Men vi tar det nog lite lugnt med det ändå eftersom man faktiskt ska orka hålla igång hela natten.
Jag satsar på att Emanuel däckar först ;)

Halv åtta imorrn kväll anländer färjan återigen till Karlskrona, o då är svärmor o Lucas där o hämtar oss.
Ni får ha en toppenhelg nu! :)
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: rebecca

trist när flk bokar av. :( hoppas ni får kul och trevligt ändå. :)

2009-05-08 @ 11:53:27
URL: http://geshiia.blogg.se/
Postat av: Melinda

Gud va kul med kryssning :D vill också!

2009-05-08 @ 12:47:13
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0