Nattgäst

Inatt har vi haft Emanuels 3-åriga systerson här.
Jag har nog inte sovit mer än 4 timmar under natten, kunde inte somna i sängen så jag gick o la mig i soffan istället.
O där fick jag mig iallafall lite sömn innan Lucas vaknade vid 5.
Gav honom välling o la honom igen. Jag återgick till soffan men somnade aldrig riktigt om.
Nu har vi iallafall ätit en ordentlig frukost o är redo att ta oss an dagen.

Så fort Emanuels syster hämtat sin son så ska vi åka till mina föräldrar, följa med dom ut på premiärtur med båten, om det nu blir av. Men jag tror det.
Blir att vi firar Mors dag lite idag istället för imorrn åker vi till Nybro o grattar en annan syster till Emanuel, så då hinner vi inte med att hälsa på min mamma.

Nehe, hoppa in i duschen kanske..
Ha en bra helg.
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0