Måndag

I´m in love with a Fairytale, even though it hurts

Hela morgonen har den spelats här nu, kan bara inte få nog.
Lagt Lucas precis, så han somnar nog när som skulle jag tro.
Jag funderar på att sätta igång en film o lägga mig i soffan, det enda man har lust till i detta vädret.
Vid 15 har vi tvättstugan, så fram till dess tänkte jag bara ta det lugnt, sortera tvätten ska jag väl göra iallafall.

Får se vad som händer under veckan, Emanuel är ledig torsdag o fredag. O fredag blir det kalas för svärfar som fyller 50.
Det är väl vad som är planerat än så länge, kanske ska träffa en tjej jag snackat med på internet ett tag, som också har en liten son. Ska bli kul :)

Menmen, soffläge nu kanske..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack! :) Man känner sig bara så himla dum! Men det känns skönt och nödvändigt! :) Jag vet inte om jag har en svår graviditet, jag kanske bara klagar förmycket. ;) Jag har läst lite av din blogg. Hur mår din lilla kille nu? varit med om mycket? Han är i vilket fall väldigt fin! Hur är allt med er annars?

2009-05-18 @ 12:37:02
URL: http://johannamarieolsson.blogg.se/
Postat av: johanna

Känns skönt att få prata av sig lite. :) Usch ja. Jag förstår att det är väldigt jobbigt och att det går i perioder. Men skönt att ni klarar av att hålla humöret uppe. Men ibland går det bara inte. :/ Läste att du med haft lite problem? Men du är frisk nu?

Jo det klart. Men annars mår vi underbart. Bara tanken av att snart ha vårt lilla pyre här, gör oss starka! Och det är ju verkligen snaaart. :)

2009-05-18 @ 13:02:48
URL: http://johannamarieolsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja det trodde ju läkarna med. Men det la sig ju så fint så.. Lite frustrerande, men naturligtvis bäst. :) Usch. :/ Vilket elände. Men akönt som sagt att ni mår bra i övrigt. :) Meja om det blir en tjej. Killnamnet är så otroligt svårt.. Vi får helt enkelt se. Och dte roligaste är att till 99% tror vi att det blir en kille. ;) Känner bara det på oss. Tog ni reda på vilket kön Lucas var? Hade ni många namn? Lucas tycker jag är så hisklans fint. :)

2009-05-18 @ 13:36:03
URL: http://johannamarieolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0