Kryssningen

Nu ska vi se om jag orkar med en uppdatering  :)

Vi åkte alltså i fredags kväll. Svärmor o Fredrik kom vid fem ungefär, så då hade jag gjort lite tacos, o då drack vi även lite.
Kvart över sex blev vi tvungna att åka hemifrån eftersom man ska hämta ut biljetterna en timme innan avgång helst.
Blev ett litet snabbt avsked av Lucas innan jag va tvungen att springa in på terminalen, där mamma o pappa satt o väntade också.

Hade en mysig 4-bäddhytt med fönster, som jag delade med Fredrik o Emanuel. Mamma o pappa hade en 2-bädd.
Så vi satt inne i vår hytt ett tag o drack, tog en sväng i Tax-freen o vid nio gick vi o åt mexikansk buffé.
Men det var faktiskt inte mycket gott :/ Drack lite vin till maten, men inte heller de va särskilt gott så det blandade jag med lite fruktsoda ;P
När vi skulle ta lite efterätt va den slut, o när dom plockade in nytt så var det fruset. Så dom verkade inte vara särskilt förberedda på att det skulle gå åt :/

Menmen, efter maten gick vi till hytten en stund. O därefter gick vi till baren/discot.
Där drack vi lite goda drinkar, shots, o dansade en massa. Eller ja, mest mamma o jag. Grabbarna fick passa väskorna ;)
Tyvärr var det säkert dubbelt så mycket polacker som svenskar nu när vi åkte. O jag tycker dom är riktigt sliskiga, sitter o stirrar o är allmänt otäcka helt enkelt.
Mamma fick ganska många efter sig under kvällen som gned sig mot henne osv. Inget vidare alls..
Men jag klarade mig ;P

Mot slutet av natten drack vi två omgångar med tequila, efter det sa det bara poff! Livsfarligt :P
Vi höll igång till halv fyra innan vi begav oss mot våra hytter för att försöka få lite sömn.
Men det blev att vi låg o pratade lite till fyra, sen somnade Emanuel, o därefter slocknade även Figge.
O till slut även jag.
Vaknade vid sex av att dom började spela "What a wonderful world" i högtalarna.
Somnade strax därefter igen o sov tills klockan ringde vid åtta.
Nio tänkte vi nämligen gå o äta frukost.

Frukostbuffén var sådär, jag var iofs inte särskilt hungrig ändå så jag åt inte så mycket.
Mamma o pappa gick o la sig efter frukosten för mamma kände sig inte så pigg. Hon låg hela dan, tror inte hon var bakis utan bara allmänt dålig ändå.
Fredrik, jag o Emanuel satt ute i solen lite på förmiddagen. Därefter gick vi mest mellan hytten, spelmaskinerna o baren.
Vann som mest 30 kr i en maskin, men lyckades bli av med dom ganska fort igen :P
Fredrik hittade 10:or lite överallt, vet inte hur han bar sig åt.
På eftermiddagen satt vi o kollade på underhållningen, då hade pappa kommit upp också så han höll oss lite sällskap.
Vid halv fem fick vi upp mamma så vi kunde gå o äta lite.
Därefter gick tiden ganska fort, tog en sista runda i tax-freen o sådär.
Halv åtta anlände vi till Karlskrona igen, o de va underbart att få se Lucas igen :)
Kom hem vid åtta o då gjorde vi välling till honom direkt o la honom.
Kollade på Robinsson med svärmor o åt lite gott.
Gick o la oss efter det.

Idag har vi tagit de lugnt, gick en sväng till Maxi för att handla lite smågrejer. Bland annat något att ta med o äta imorrn när vi åker till Lund igen.
Kvart i sex tänkte vi åka, så vi lägger oss redan vid nio ikväll.
Skänk en liten tanke till Lucas imorrn :)
Puss o Kram

Här kommer lite bilder (de små bilderna är klickbara)











                    
                                                                 
                                                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0