Inget vatten

Fick gråta en skvätt till Greys igår, o det behövde jag, var alldeles för länge sen nu :P
Fastnade framför Fråga Olle också sen innan vi gick o la oss.

Imorse vaknade Lucas som vanligt vid 6, men ville inte somna om förrän vid 8. Så jag fick sova en timme till, var tvungen att gå upp o duscha vid 9 eftersom dom stängde av vattnet 9.30.
Så jag har bunkrat upp med lite vatten i kylskåpet o så, vattnet skulle väl komma tillbaka ca kl.14.
Tänkte att jag skulle kört ut till mamma idag egentligen, men hon skulle iväg så vi får sitta här hemma o glo idag också.

I eftermiddag ska vi troligtvis kolla på 50-årspresent till svärfar som fyller nästa vecka.
Träning ikväll hade jag tänkt.

Ha en bra dag.
Puss o Kram

Mammas gladfis, en lättroad pojk ^^

Kommentarer
Postat av: Catrin

Sv: Tack ska du ha!:) Det är verkligen roligt att stå framför kameran!:)

Om man pratar med Micke, som plåtade mig, så är det gratis! Han gör det för "skojs skull" eller hur man nu ska förklara men ändå seriös och väldigt duktig!

2009-05-14 @ 20:11:59
URL: http://thildafisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0