Helg hos föräldrarna

Nu är vi hemkomna efter en hel helg hemma hos mina kära föräldrar.
Har varit riktigt mys.
Igår var min moster, hennes sambo o min kusin där en runda också. Eller ja, det blev några timmar rättare sagt.
Dom åkte hem lagom till Eurovision, så då plockade vi fram chips o godis o satte oss framför tvn, där vi tillbringade resten av kvällen. Lucas somnade vid 21.
Min stora favorit Norge vann, utklassning, inte förvånad alls :)
Jättebra låt, o gullig kille dessutom ;)

När vi skulle lägga oss vaknade såklart Lucas, han kan inte sova i samma rum som andra.
Tog ett tag innan vi lyckades få honom att somna om, men till slut gjorde han det, o sov fram till 6.
Jag gick upp o gjorde välling o bytte blöjan på honom sen försökte jag få honom att somna igen, men han bara skrek när jag la honom i resesängen. Så han fick ligga i sin vagn istället, bäddade lite mysigt till honom.
Körde honom fram o tillbaka ett tag, men han skulle sätta sig upp hela tiden. Till slut tog mitt tålamod slut så Emanuel fick ta över, o då somnade han ganska fort.
Jag fick sen sovmorgon till halv 11 när mamma kom in o sa att frukosten var färdig.
Sånt vill man vakna av varje morgon :)

Resten av dagen blev det tv, promenad o mys på altanen.
Men nu är vi alltså hemma, Lucas sover en stund, han somnade redan i bilen på väg hem.
Emanuel kollar på film o jag sitter här o tar igen lite jag missat under helgen.
Men ska väl ansluta mig till film-kollandet jag också tror jag.
Ha en mysig kväll!
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0