Förändring

Mötte Sandra inne i stan strax efter fem, hann gå o några affärer o kolla men hittade inget speciellt.
Vid sex var det ju dags för min klippning, o Sandra följde med som moraliskt stöd för jag var jättenervös eftersom jag bestämt mig för att klippa det kort.
Var lite läskigt att se när håret föll, men det blev ändå ganska fint. Behövde en förändring nu.
Bild får ni se imorrn.
Efter klippningen bestämde vi oss för att gå o sola lite, evigheter sen jag gjorde det.
Skönt var det, o lite färg fick jag allt, o dessutom massa fräknar ;P

Efter solningen körde jag hemåt igen till mina pojkar.
Har ätit lite o kollat på tv, ska strax återgå dit.
Dags att lägga Lucas nu också.

Ha en bra kväll, så hörs vi imorrn, o då får ni se min nya frisyr :)
Puss o Kram

Denna bilden klippte hon efter iallafall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0