Dagisplats

Nu är vi hemma efter våran lilla promenad.
Gick först till ÖoB, kollade lite där, köpte blockljus o brevhållare.
O tittade på en klösmöbel som jag tror vi köper till kisen sen, kan nog inte få bättre pris iallafall.
Därefter gick jag bort till Q8, hämtade ut ett paket med 3 bodysar jag köpt på Tradera, jättefina var dom.
Vanliga Lindex-bodysar, så jag tar ingen bild. Sånt som är bra att ha helt enkelt :)

Lucas vägrade sova i vagnen idag, så när han hade fått lunch la jag honom, så nu sover han sött i sin säng.
O jag har precis ätit upp min pizzabit, o den var riktigt god idag också.

Fick förresten ett efterlängtat brev idag angående dagisplats.
O vi fick vårt förstahandsval, Sagolundens uteavdelning, Lillskogen :)
Tar typ 3 min o gå dit.
10 Augusti börjar han där, o till dess borde han väl hinna lära sig gå också?
Hoppas det iallafall, jag tror att han hade kunnat nu också om han inte varit så feg :P

Nu ska jag börja städa lite.
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0