Blåshål

Usch, tror jag håller på o bli sjuk nu.
Började känna mig öm i hela kroppen redan igårkväll, o idag mår jag lite illa o har smått huvudvärk.
Ska ta mig ett bad så fort Lucas somnat tror jag, se om det hjälper.

Om vädret håller i sig o om jag känner mig lite bättre tänkte jag att vi skulle gå till ÖoB en runda, o hämta ut ett paket på Q8-macken. Med gud, vad det ska blåsa. Likadant igår, fick verkligen hålla stenhårt i ratten när jag körde till Nättraby, o Lucas keps flög iväg några gånger under promenaden.
Karlskrona är iofs känt för att vara ett blåshål, men nu är det värre än vanligt.

Dags att lägga Lucas, sen sover han nog två timmar, så jag kan ta det lite lugnt under tiden.
Ha en bra dag.
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0