Barnfri natt

Godmorgon.
Hade en mysig kväll hos mina föräldrar igår, blev aldrig att jag åkte på sexpartyt, helt enkelt för att jag inte orkade med det. Hoppas att dom accepterade det..
Åkte hem från mamma o pappa vid halv elva-tiden, men lämnade kvar Lucas där över natten.
Så Emanuel o jag fick sovmorgon idag, o har precis ätit lite frukost.

Vi ska strax fixa iordning oss sen ska vi köra en runda, bland annat tänkte vi ta en glass på Glassiären o åka o köpa lite godis innan vi åker vidare till Jämjö o vår lilla buse :)
Annars händer det nog inte mycket idag, lite solande blir det väl hemma hos mina föräldrar sen. O hoppa lite studsmatta :)

Ha en toppenbra lördag.
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0