50-årskalas

Nappade inte alls bra igår, fick upp nån enstaka liten fisk, men inte ens en aning om vad det var för nån ;P
Men vi hade roligt iallafall, lite andra släktingar kom igår också. När tålamodet tog slut efter ett antal timmar körde vi upp till mormor o grillade.
Körde därifrån vid halv sju, o inom svärfar en sväng innan vi körde hem.

Idag sov Lucas till 8, utan att vakna vid 6 :)
Så även idag var Emanuel uppe med honom medans jag låg o drog mig i sängen.
När jag väl gick upp så badade jag Lucas o därefter fick han lägga sig igen, så han sover väl nästan 2 timmar nu.
Sen blir det nog att vi åker så fort som möjligt.
Idag är det ju nämligen dags för svärfars 50-årsdag o dags för kalas :)
Börjar vid 14 men vi ska vara där tidigare o hjälpa till lite är det tänkt.

Menmen, innan dess ska vi duscha o göra oss fina, Lucas ska vakna o äta, o även han få lite finare kläder på sig.
Får se hur lång kvällen blir, jag ska iallafall vara nykter så jag orkar köra till Emmaboda imorrn :)

Ha en toppendag!
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0