Våran dag

Det gick bra på 1-årskontrollen idag. Lucas sa inte ett knyst när han fick sprutan, han var alldeles för upptagen med att sitta o bita på en leksak ;P
Vikten ligger nu på 9910 gram, o längen är 73,5 cm. Så han följer fortfarande sin kurva precis som han ska :)

Efter BVC åkte jag o hämtade kusinen så åkte vi hem till henne o hämtade lite kartonger o grejer, o därefter vidare in till hennes lägenhet. Liten, men supermysig tyckte jag.
Förra hyresgästen visste nog inte vad städning var för nåt, för det såg förjävligt ut överallt. Så vi torkade av överallt osv.
Runt ett nån gång åkte vi o hämtade lite porslin o sen återigen in till stan, där vi först åt på Subway innan vi tog oss vidare till lägenheten.
O där har vi varit fram tills det var dags för mig att hämta Emanuel på jobbet.
Lucas har varit hur snäll som helst, låg o sov så gott i vagnen ett tag också. Snällare unge får man nog leta efter ;)

Vi åt lite middag för ca en timme sen o tänkte gå ut o gå efter Unga Mödrar som börjar om en liten stund.
Så skönt att det är ljust länge, man känner sig så mycket piggare :)

Besöksrekord på bloggen idag, 29 unika läsare, o inte en enda kommentar? Väldigt snålt tycker jag ;P
Ha en bra kväll.
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.domglomdabarnen.dinstudio.se/

2009-03-30 @ 18:47:46
Postat av: Johanna

Jag kan bjussa på en kommentar om du bjussar en tebax? ;-)

2009-03-30 @ 22:14:40
URL: http://www.detnyalivet.bloggagratis.se
Postat av: Johanna

Tack! Din pojke är oxå jättesöt, vilka vackra ögon!

2009-03-31 @ 10:34:23
URL: http://www.detnyalivet.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0