Utekväll

Nu har mamma precis varit här en stund o kört slut på lilla Lulle, så nu sover han gott.
Hon ville gärna vara barnvakt, så han ska vara hos dom tills på söndag. Men som jag sa innan så kommer vi åka o hälsa på honom imorrn när vi piggnat till.

Emanuel kommer hem om lite mer än en timme, o då ska Lucas få nåt att äta sen åker vi till systemet och till affären en runda. Därefter bär det av till mina föräldrar för att lämna Lucas.
O när vi kommer hem ska jag fixa lite mat o sådär,
Vid nio dyker Elin upp vet jag iallafall, så vi börjar väl festa till det lite då. Vet inte riktigt när Fredrik dyker upp, men det visar sig väl.

Blivit påmind om att det är fredagen den 13:e idag, men ärligt talat så tror jag inte på såntdär, så jag är inte det minsta orolig :P

O idag skulle min äldsta lillebror blivit 18 år. Men han blev tyvärr inte mer än en månad gammal :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0