Solig lördag

Lördag idag, skönt att ha Emanuel hemma. Börjar tycka att det är riktigt drygt att vara själv hela dagarna, o annars brukar jag vara lite av en ensamvarg.

När jag vaknade imorse mådde jag som vanligt iallafall, men nu känns det som att illamåendet är på gång igen :/
Åt en god frukost med rostat bröd o ägg idag. Lucas fick lite havregrynsgröt istället för sin vanliga pulvergröt, o det verkade uppskattat :)

Idag tänkte vi gå till Bastasjö o tillbringa nån timme där med fika o promenad, om Emanuel piggnar till lite, han fick ont i magen nu på morgonen stackarn.
Annars går jag en promenad själv, helst utan vagn också.
Men vi får se.
Blir även en tur till affären lite senare för att handla lite gott till kvällen.
Fler som ska titta på Robinsson kanske?

Ha en mysig lördag :)
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0