Tur till Lund imorgon

Åhh, har hittat en superfin bil som jag vill ha. 50 000 vill han ha för den, o dom pengarna har ju inte vi. Lån vet jag inte om jag är så sugen på att ta. Kanske skulle kunna få 16-17 000 för vår nuvarande bil, men sen då..
Aja, får väl drömma ^^

Lucas har fått lite lunch nu o sitter framför barnkanalen.
Tänkte ta mig en shake till lunch idag faktiskt, min sista, blir nog att jag köper en ny paket när f-penningen kommer. Bra att ha hemma när man inte orkar fixa nåt annat :)

Farmor o farfar va här o lämnade av en present till Lucas, dom hade tydligen köpt den förra veckan o kommit på nu att det bara var bytesrätt i 7 dagar. Så ifall vi behövde byta så lämnade dom den idag. Men det var storlek 80 så det är lugnt :)

Imorrn bär det av till Lund för magnetröntgen av Lucas bröstkorg. Som jag nämnt innan så ska dom kolla upp en eventuell cysta som sitter i bröstkorgen. O sist vi åkte ner så ringde dom ju precis när vi va framme o ställde in det.
Hoppas verkligen inte det blir samma sak nu.
Ska vara där vid elva så vi åker runt halv åtta nån gång, o då ska Lucas vara fastande.
Så återigen så får ni önska honom lycka till, vår lilla plutt <3

Lucas presenter från min farmor o farfar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0