Tråkiga torsdag

Godmorgon.
Nu har både Lucas och jag fått i oss lite frukost. Chokadshake för min del.
Tredje dagen idag o jag tycker det går jättebra, men mamma var ju tvungen att ringa i jävlas igår kväll.
Frågade om vi ville komma på middag, men hon skulle alltså bara jävlas.
Ska dit på fredag iallafall, så hon får träffa Lucas o så blir Emanuel bjuden på mat.

Vad som händer idag har jag inte en aning om, blir väl en helt vanlig dag. Sitta hemma o glo..
När Emanuel kommit hem ska vi in till stan en runda hade vi tänkt.

Kanske skulle ta en tur till lekparken så Lucas får gunga lite idag :)


Kommentarer
Postat av: Melinda

Söt bild :D



Det är skittråkigt att KappAhl & Lindex slutat sälja :/ fattar inte varför dem gjort det ?? Jag hoppas verkligen det blir sol och varmt nu snart, för det enda man kan gå i är mjukisar ! Och de vill man ju inte direkt göra hela tiden :P jeansen stramar, och när jag sitter ner så skär de in, och de är ju iiiiinte bra !

2009-03-05 @ 11:46:45
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Sandra

Så underbart söt han är. Min favvo unge<3

2009-03-06 @ 13:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0