Stan

Blev en sväng in till stan när Emanuel slutat. Han köpte smycken till mig, som jag fick välja själv. Vi har 4-årsdag nästa helg så jag får dom ju inte förrän dess. O jag köpte present till honom också när vi ändå var i stan, nyttogrejer fick det bli.
Köpte även lite underkläder till mig själv. Ville handlat lite annat också, men jag kände att om jag nu går ner i vikt så är det ju ingen mening att handla några kläder nu.

Efter stan åkte vi till Maxi o handlade lite mat som Emanuel kan äta framöver. Jag får ju inte äta vanlig mat förrän på onsdag, men det är inga problem :)
Även om man är så himla sugen på allt som man lagar till honom..

Emanuel är hos sin pappa en sväng nu, han hade någon nödsituation med nåt vatten som sprutade ;/
O Lucas sover en liten stund, men vaknar väl när som.
Så nu tänkte jag fixa mig lite te o slå mig ner i soffan och titta på Vänner, sen vid åtta börjar ju Sveriges Värsta Bilförare o därefter tror jag att vi ska kolla på Yes man :).

Ha en mysig kväll.
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Karln kan väl laga mat själv!!!

2009-03-06 @ 13:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0