Sol och blåst

Blev inte läggdags tidigt igår som det var tänkt, kom på att Ballar av Stål hade premiär o de ville jag absolut inte missa.
Kul var det iallafall :)

Lucas o jag har precis ätit lite frukost, försökte sen få honom att göra något på pottan för jag märkte att han satt o tryckte lite, men väl där gör han ingenting.
Suttit o läst lite bloggar o så, som jag alltid gör på morgonen.
Funderar på om vi skulle gå ut om en stund, solen skiner, men det blåser jättemycket.
Fast det blåser nog inte lika mycket när man väl är framme i Bastasjö med tanke på att det är skog, så ut ska vi iallafall.

Annars har nog inte denna dagen så mycket mer att bjuda på, kanske följer med Emanuel in till stan i eftermiddag.
Imorrn ska vi nämligen på kalas, o har blivit tillägnade en färg var, så Emanuel måste fixa en gul tröja. Jag skulle egentligen varit blå, men jag äger inga blåa snygga plagg, så jag bad att få vara svart/vit istället :P
Lucas fick va vilken färg som helst iallfall :)

Ha en bra dag.
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Melinda

haha, jag kollade också på Ballar av stål :D helt sjukt !

2009-03-17 @ 13:01:06
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0