Sjuk?

Sen uppdatering idag, inte mått nåt vidare så jag har mest hållt till i sängen.
Vaknade vid tre inatt o mådde illa, o det har hållt i sig hela dan. Känns lite bättre när jag ligger ner.
Inte ätit nåt på hela dan, bara druckit lite vatten. Ska försöka få i mig en chokladshake nu tänkte jag.

Lucas har varit ganska trött idag, skönt för mig iofs så jag får vila lite också. Men när han väl varit vaken så har han varit ganska klängig. Vi kanske börjar bli sjuka båda två, känner mig lite febrig nu.

Nehe, ska som sagt försöka få i mig en shake sen blir det nog sängen igen om inte Lucas hinner vakna.
Ikväll blir det bara tv har jag tänkt.

1 vecka kvar till Lucas 1-årsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0