Sista dagen med bara flytande kost

Godmorgon :)

Fredrik åkte hem vid tvåtiden igår. Emanuel fixade sig lite mat o sen kollade vi på Yes Man, skitbra film verkligen. Hade inte förväntat mig nåt annat heller för jag älskar alla filmer med Jim Carrey :)
På kvällen tittade vi på tv, o jag tränade lite för att gottgöra godiset jag åt på fredagen o popcornen från lördagen :P

Precis fått i mig lite frukost, o även Lucas har ätit. Så nu tittar han på barnkanalen o jag läser lite bloggar osv.
Blir nog en ganska lugn dag idag, städa lite bara. Promenad blir det nog ingen för vädret är inte alls kul idag heller :/
Sista dagen med bara pulver idag, imorrn ska jag alltså äta middag med Emanuel som jag brukar.
Så istället för fem påsar per dag ska jag börja med fyra, i några dagar kommer jag nog göra så. Sen börja äta vanlig frukost igen osv, men kommer nog köra på med shakerna som mellanmål o sådär, annars blir det väl att jag inte äter nånting.
Magen börjar tyna bort iallafall :D

Nu ska jag hoppa in i dushen.
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0