Seg..

Mitt besöksrekord igår slutade på 38 unika besökare, förstår inte var alla kom ifrån.
Brukar vanligtvis ha runt 15 st.

Var ute på långpromenad igårkväll, kom iväg vid halv åtta, var hemma igen strax innan nio. Lagom till vi kom till Bastasjö hade det hunnit bli mörkt, inte lika kul att gå då. Är nog lite mörkrädd när man ska gå i skogen faktiskt, reagerar på minsta lilla ljud, men jag hade ju Emanuel med mig så hade väl inget o va rädd för egentligen ;)
På vägen blev det även att vi pratade lite om vad som tynger mig osv, så stämningen är inte den bästa här hemma nu, men vad hade jag väntat mig..

När vi kom hem tittade vi på Spårlöst och därefter Ballar av stål, vilket var riktigt kul igår, hoppas ni såg det ;P
Satt därefter uppe ett tag o pratade o lite så.

Var uppe o gav Lucas välling vid sex imorse, han somnade om först vid halv åtta tror jag hon var. Så då sov vi till halv tio,  men jag är fortfarande dötrött. Får se om jag passar på att sova lite till sen när det är dags för Lucas middagslur.
Runt fem i eftermiddag ska vi lämna Lucas hos faster Sofia, sen ska Emanuel o jag äta nånstans, blir väl antagligen McDonalds som vi inte ätit på på evigheter. Vid sex börjar bion, ska se Marley och Jag, verkar vara en söt film :)
Funderar på att ringa o kolla om det finns nån klipptid vid typ halv fem, man kan ju ha tur ;P

Ha en bra dag.
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0