ProAqua

Jag hade missuppfattat det hela igår, trodde bara någon skulle komma o rengöra soffan men det var en sån här dryg demonstration om städmaskingen ProAqua. Ni kanske hört talas om den någon gång, går på vatten o städar bort mycket mer än en vanlig dammsugare, fick vi bevis på igår.
Men 42000 kr, aldrig i livet..
Hon var här i nästan 2 timmar, o Lucas var jättegnällig under den tiden.
Dessutom var det ingen släkting som anmält oss till detta, utan en av Emanuels arbetskamrater.

Så jag missade nästan hela Grey´s Anatomy igår ;(

Idag skiner solen iallafall, så jag räknar med att vi ska gå en runda.
Annars händer det väl inte mycket, har iallafall tvättstugan idag, o nu är jag säker på att vi faktiskt har det ;P

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Melinda

Men gud, jag skulle sagt åt henne/han att jag ej har tid, och sagt åt henne/han att gå :O

2009-03-12 @ 12:39:30
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: sandy

värför slängde du inte ut tokan??

2009-03-12 @ 16:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0