Premiär för Allévometoden

Uppe med Lucas vid sex imorse, som vanligt. Han fick lite välling o ny blöja sen somnade han om.
Strax innan nio var det dags att gå upp igen. O då var det även dags för min frukost, o som jag nämnde igår börjar jag med min pulverdiet idag. Så jag blandade till en banan/hallon-shake o gjorde därefter lite gröt till Lucas.

Jag tyckte den smakade helt okej, inte det godaste jag ätit men det slank ner. Lite pulvrig i smaken men ganska söt. O jag blev mätt, eller kände mig mätt iallafall. Men hur det kommer gå att bara äta flytande en vecka vet jag inte.
Som sagt, helt okej :)
Nu kommer jag äta var tredje timme varje dag denna veckan, sista gången blir vid 21. O jag hoppas verkligen att jag kan hålla mig till att bara äta/dricka detta nu o inte stoppa i mig nåt annat ens under helgen.




Kommentarer
Postat av: Melinda

Lycka till ;)

2009-03-03 @ 12:35:18
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0