Plugg till hösten?

Mysig dag ute i naturen, gått cirka 9700 steg. Hade gjort lite varm choklad som vi drack nere vid sjön, satt där o njöt av lugnet bara :)
När vi kom tillbaka tog vi bilen till Coop för att inhandla lite gott. Lucas fick dessutom prova lite skor, o vi har nu köpt hans första par, men dom får han först på fredag.

Sen har vi ätit tacogratäng o tittat på tv.
Lucas är lite gnällig, har han varit dom senaste dagarna nu, misstänker att kindtänderna är på väg, o de gör nog väldigt ont kan jag tänka mig. Har ingen alvedon hemma heller som man kan pensla på..

Om en stund är det dags för premiären av Robinsson 2009, så tills dess ska vi poppa lite popcorn, hälla upp dom goda chiliostbågarna o plocka fram godiset. Sen blir det troligtvis att vi tittar på Star Wars-filmen som börjar efter det, men jag kommer absolut inte orka se hela.

Har förresten sökt till sjuksköterskeutbildningen nu till hösten, i Kalmar och Karlskrona. Så får vi väl se hur det går, även om jag kommer in kanske jag väljer att vänta. Men jag har tid att tänka på det.

Ha en mysig kväll.
Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0