Ny mordgåta idag

Gårdagkvällen såg ut som den brukar, middag, tv, träning, dusch, tv igen o sen läggdags.
Igår gick ju Den rätte för Rosing och Desperate Housewives. Fattar inte att jag fortfarande tittar på Rosing, det är ju helt sjukt, men ändå sitter man som klistrad :P

Solen skiner idag också, men det ser ut att blåsa lika mycket som igår.
Funderade på om jag skulle ta en vilodag idag, mina ben är ganska trötta nämligen.
Men idag är ingen passande vilodag med tanke på att det kommer bjudas på tårta ikväll, kan ju försöka stå emot, men hur lätt är det när alla andra sitter o mumsar i sig?

O Lucas sov ända till nio idag förresten, så tolv timmar i sträck, tror det är rekord :)
Skönt med sovmorgon, för honom också tror jag.

Planerna för dagen är först en promenad, därefter dusch för mig o bad för Lucas. Lite småstädning kanske, om jag inte fastnar på Msn. När vi fixat oss o så efter att Emanuel kommit hem bär det av till Jämjö där E:s syster ska firas, hon fyllde 19 igår. Så där bjuds det på mat och tårta. Sen blir det mordgåta igen, som vi hade på Halloween också (om ni kanske minns att jag berättade det då). Ska bli spännande, hoppas inte hon har satt mig som mördare igen bara för det var jobbigt att spela oskyldig ;)
Kul ska det bli iallafall.

Nu ska jag gosa lite med min underbara son <3

Kommentarer
Postat av: Melinda

Vi kollar också på Rosing :P man måste ju se vadfasen dem sysslar med ;D hahaha

2009-03-18 @ 11:47:12
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0