Nu ska det städas

Orkar egentligen inte skriva nåt, men jag får försöka mig på ett inlägg.

Åkte in till stan igår så fort vi ätit alla tre. O för en gångs skull så shoppade jag till mig själv, ska försöka ta bild o lägga upp här sen. Dessutom var det rabatt i så gott som alla butiker som höll öppet till 21 igår. Har för mig att jag fick 20% på hela köpet på Gina Tricot t.e.x, nåt sånt var det iallafall :)
O gud va lycklig jag blev när jag märkte att jag hade gått ner en storlek på H&M, där jag alltid känner mig så tjock ;P
Vi gick nog där inne i nästan två timmar, lyckades inte hitta nån jacka till varken mig eller Lucas. Eller ja, vi hittade en till Lucas på Lindex men den fanns inte i den storleken vi ville ha. Så Emanuel får köra till ett annat Lindex idag o kolla om dom har den där.

När vi kom hem fick Lucas lite o äta, sen tränade jag framför Sveriges Värsta Bilförare, inte särskilt otippat att Gurkan förlorade, eller vann eller vad man nu ska kalla det. Hans min när han fick 20 körlektioner o inte skulle få sitt körkort tillbaka förrän han gjort dessa skrattade jag gott åt ett tag ;P
Efter det blev det dusch o sen Lyxfällan, o jag ska då aldrig skaffa mig ett kreditkort har jag kommit fram till :/

Lucas vaknade strax efter halv sju imorse, så då gjorde jag lite välling sen gick jag in o sjöng för honom. O han tyckte det var jättekul så jag har sjungt några gånger för honom här idag :) Emanuel hade redan hunnit åka till jobbet så han får sjunga sen.
Vi satt sedan uppe o gosade ett tag innan Lucas somnade om igen vid åtta, o då gick även jag o la mig.
Fick sova till halv tio, så det var skönt :)
Ska alldeles strax sätta igång med storstädning, kommer väl inte så mycket folk idag, men iallafall mina föräldrar o troligtvis svärmor. Kalaset blir ju först imorrn :)

Ha en bra dag!
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0