Motvind

Blev en promenad i blåsten, motvind hela vägen nästan, så benen har verkligen fått  jobba idag ;P
Däremot i skogen va det riktigt skönt, bara lite små vindpustar.
Gick samma runda men fick ihop 9026 steg idag, o ställde om vikten igår också eftersom jag gått ner 3 kg, så 422 kcal gjorde jag av med idag.

Lucas sov gott i vagnen även idag :)


Nu har vi ätit lite lunch, o Lucas tittar återigen på barnkanalen. Sitter o gosar med sin snutte, så söt är han <3
Jag sitter på msn o facebook för tillfället, försöker få min bror att komma på vad han vill ha när han fyller 17 nästa vecka.
Men han har ju ingen aning, förutom att han vill ha nåt speciellt vax som bara säljs hos frisör, säkert skitdyrt också..
Aja, kommer väl på nåt.


Kommentarer
Postat av: Melinda

Duktig du är då :)

2009-03-17 @ 14:01:23
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0