Mellanmål

Dags för mellanmål, o nu testar jag chokladshaken.
Den pulvriga smaken går nog inte att komma ifrån verkar det som.
Men denna var helt klart godast hittils. Däremot skulle den nog varit lite kallare.
Dessa tre olika jag visat för er nu kommer jag leva på i en vecka framöver, väldigt enformigt lär det bli.
Men jag vill ju verkligen bli av med några kilon så detta kommer förhoppningsvis hjälpa mig en bra bit på vägen.

Suttit o grejat lite i min testblogg nu, så det är alltså en ny design på gång. Vet inte riktigt när den kommer dyka upp här, men så småningom iallafall :)
Lucas sover fortfarande, men borde vakna när som nu tycker jag.

Nästa mål blir vid 18, o då måste jag ju även laga mat till Emanuel, vet inte vad jag ska hitta på till honom bara :/
Sen blir det sista målet vid 21, lagom till säsongstarten av Desperate Housewives :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0