Måndag

Svärmor var här igårkväll, som jag nämnde. Räddade oss från parkeringsböter dessutom.
Vi parkerar alltid bilen utanför lägenheten, på gräsmattan. Vilket även två av våra andra grannar gör eftersom det inte finns några lediga parkeringsplatser, om man inte vill stå jättelångt ifrån sin lägenhet.
Så igår när svärmor kom stog en bevakningsbil här utanför o väntade tills han kunde få skriva ut lite böter. Men Emanuel hann flytta bilen så vi klarade oss alltså.
Antar att någon idiotgranne ringt efter dom, för dom kör aldrig inom området annars :/

Svärmor tog iallafall ett snack me killen som skrev böter o frågade var det var tänkt att vi skulle ställa oss nu när det är uppgrävt överallt osv, hon var jätteirriterad. Men det kan ju inte han göra något åt..

Aja, sen fikade vi på min goda kladdkaka iallafall :)
Hon åkte hem vid åtta o då kollade vi på Wipeout o sen lite på Fun with Dick and Jane innan vi la oss.

Lucas somnade inte förrän vid tio igår, men sov ända till halv nio :)
Nu har han nog somnat igen, hör inget från hans rum iallfall.
Han har varit jobbigt busig idag, slängde min mobil i golvet så den gick i tre delar. Då satte jag ner honom framför tvn o han tog sig fram till playstationet o satte igång det, försökte dra ut minneskortet. Så då åkte han in i sängen, o tydligen va han trött.

Vet inte vad jag ska hitta på idag, försöka ta mig ut en runda iallafall.
Lägga in bilderna från i helgen ska jag göra också hade jag tänkt :)

Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0