Klippning?

Nu har Lucas vaknat igen efter att han sovit en timme, så han sitter o smaskar majsbåge framför Fåret Shaun.
Jag har inte fått särskilt mycket gjort än så länge, men det är skönt att bara sitta o göra ingenting ibland.

Såg i tidningen att dom skulle ha öppet till 21 inne i stan ikväll, så jag tror det blir en runda dit då för att leta jacka till mig o Lucas. Funderar även på att klippa mig, men då får vi ju åka in tidigare. Mitt hår är så otroligt slitet just nu, o luggen måste jag ha åt sidan för att inte ha den hängande över ögonen. Funderade lite på att låta luggen växa istället, men nej, jag ska nog ha lugg. För övrigt är jag nöjd me längden på håret för tillfället, men jag lär väl inte få behålla så mycket om allt slitet ska bort ;(

Aja, vi får se hur jag gör. Men det hade ju varit kul o vara nyklippt o fin lagom till Lucas kalas på lördag :)

Kommentarer
Postat av: Melinda

Okejokej, tack för svaret :D

2009-03-26 @ 11:24:23
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0