Känsloprat

Fick lite gjort medans jag va själv idag, städade badrummet o spisen/ugnen.
Blev lite städsugen när jag kollade på reprisen av Rent Hus igår, så otroligt äckligt!
Sen satt jag mest vid datorn, pratade lite med Elin på msn om alla känslor osv jag har nu. Hann inte prata färdigt med henne förrän Emanuel kom, o han ska ju alltid läsa allt jag skriver till folk så därför loggade jag ut. Vi får helt enkelt prata vidare nån annan dag när det finns tid. Glad att du finns där iallsfall gumms, även om jag är svår att förstå sig på ;P <3

Resten av eftermiddagen/kvällen har jag suttit framför tvn o bara slappat.
Emanuel badar Lucas nu, så ska han snart i säng är det tänkt. Lucas alltså ;)
Vi ska väl titta på Herre på täppan sen blir det nog läggdags tror jag, kvällens Beck-film har vi sett. Visserligen är den väldigt bra men jag orkar nog inte titta på den ikväll.

Sov gott allihop.
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ohhh jag vet precis hur det är med snokandes sambos.. hatar verkligen när sambon min ska stå över axeln och läsa saker.

2009-03-24 @ 07:00:32
URL: http://geshiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0