Kalas

Lyckades få ihop 9236 steg idag, blev väl så för att jag gick ner till sjön en runda också idag innan jag gav mig ut på 2,5-kilometern. Synd att det blåste lika mycket idag, när väl solen tittar fram.
Skönt att gå i skogen iallafall.
När vi kom hem från promenaden körde jag lite magträning sen hoppade jag in i duschen.
Därefter fick Lucas bada som ni såg här neranför :)

Nu sover han en stund, vilar upp sig inför kalaset.
Ska strax börja fixa mig tänkte jag, brukar iofs inte ta så långt tid för mig men lika bra att bli färdig.
Åker väl hemifrån vid typ halv fem.

Ha en bra kväll.
O håll tummarna för att jag lyckas lösa mordgåtan först ;P
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0