Kalas

Hann aldrig skriva något igår för vi hade fullt upp.
På förmiddagen städade vi o gjorde lite fint. Vid ett dök gästerna upp, men eftersom dom som skulle komma med tårtan kom ganska mycket senare så dröjde de innan vi började fika o så.
Lucas fick mycket fint iallafall, kommer bilder här nere sen. Senare idag, eller imorgon kommer jag även lägga upp en film när Lucas sitter o grisar med tårta ;P

Vid halv fem hade alla åkt hem, så vi städade undan lite sen satte vi oss i soffan o tog de lugnt. Lucas sov i två timmar efter att dom gått, så han hade nog haft det bra :)
Vid sju beställde vi pizza, så Emanuel körde o hämtade den o köpte lite godis.
Onyttig kväll alltså. Hade tänkt gå en långpromenad nu på dan, men vid ett ska vi vara hos mina föräldrar. Pappa fyller nämligen 47 idag, så mamma bjuder på smörgåstårta, o vi tar med en tårta som blev över från igår.
Men innan vi åker dit så ska vi även hämta min bror, så jag får nog börja fixa mig nu tror jag..

Ha en bra dag :)

Den söta tårtan Emanuels syster gjorde.






Presenter från Emanuel o mig


Presenter från mormor, morfar o morbror


Present från Emanuels familj

Kommentarer
Postat av: rebecca

Underbar tårta!



Och massa fina saker fick han :)

Var är skorna köpta? tyckte de såg tuffa ut. :)

2009-03-31 @ 12:41:41
URL: http://geshiia.blogg.se/
Postat av: Line

hittade hit här via familjeliv. måste bara skriva att tårtan är jääte läcker. vad duktig hon/han är som gjort den.

2009-04-01 @ 23:04:43
URL: http://linsanslycka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0