Jag har syndat

Blev ingen städning igår, får ta det idag istället.
Åkte till mina föräldrar vid fem. Jag satt o tittade på dom när dom åt en massa god mat, men jag klarade stå emot o tog min shake när det var dags.
Däremot när godiset plockades fram..
En timme klarade jag nog, sen gick det verkligen inte. Så idag blir det en långpromenad så jag slipper ha så dåligt samvete.

Kom hem vid halv tio, så då fick Lucas lägga sig direkt. Emanuel o jag satt o kollade på tvn en timme sen la vi oss också.
Väcktes av Lucas vid halv sju, så han fick välling o sen somnade han om efter en stund.
Sen fick jag en lång sovmorgon så nu är jag redo för dagen.

Ska troligtvis in till stan en runda, handla något gott som jag ska laga till Emanuel o hans kompis (om han kommer) o så ska det städas. O långpromenaden får jag ju absolut inte glömma!

Vågen visade förresten -2kg igår, o då vägde jag mig på kvällen :)

Ha en mysig helg.
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tjingeling på dig!



Skulle bara berätta att jag har ny bloggadress. =)

Glöm inte att byta bloggadress om du har länkat till mig. Jag har även fixat bloglovin nu så om du med har det så kan vi lägga till varandra där med.



Nya bloggadressen: http://geshiia.blogg.se



/ "föredetta" älskadeLiam

2009-03-07 @ 17:31:44
URL: http://geshiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0