Idag är jag glad! :)

Godmorgon :)
Eller ja, snart är det lunch men iaf.
Lucas vaknade som vanligt vid sex idag, men somnade inte om förrän närmare 8.
Så då gick jag också o la mig, fick sova en timme till.

Lucas sover igen, min lilla sömntuta ^^
O jag sitter här o är allmänt glad :)
Vilken härlig känsla när man märker på kläderna att man har gått ner i vikt, o när man får på sig kläder som man inte kunnat ha på nästan 2 år.
Finns även andra anledningar till att man är lite gladare idag..

Idag är det även dags för mig att byta ut ett mål pulver mot vanlig mat också :)
O de känns bra, även om jag hade kunnat leva på det ett tag till.
Däremot måste jag tänka på att ta mindre mat än jag brukar, får helt enkelt börja med att äta på en assiett (stavning?)

Liten tallrik iallafall :P

Så jag kanske ska träna lite ikväll också då, nu när kaloriantalet kommer öka.



Kommentarer
Postat av: Emeli

Åh!.. Trevligt! =) hur mycket gick du ner på det?? :o Jag trodde inte sånt funkade! :o men GRATTIS!!!! :D

2009-03-10 @ 12:39:21
URL: http://sweetylicious.blogg.se/
Postat av: Emeli

ah.. Ok!=) Jag måste me går ner lite nu!.. Haha.. blir lite lättare när vi flyttar sen!.. då kan ju ju springa en runda utan att springa längs en stor väg å alla kollar!=) Haha.-.

2009-03-10 @ 12:42:27
URL: http://sweetylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0