Gårdagen

Godmorgon.
Kom hem halv tio igårkväll, så då fick Lucas välling o sen var det sängen för honom.
Emanuel o jag tittade det som var kvar av Grey´s Anatomy, sen hoppade vi också i säng.

Kalaset var kul, jag var inte mördaren denna gången, o lyckades heller inte vara den första som fick fram det.
Utan Emanuels minsta syster vann denna gången också :P
Lucas var väldigt mammig hela kvällen, det gick ganska bra att sitta hos någon annan bara han inte såg mig. Men så fort han fick syn på mig blev han ledsen. Mest när man är iväg han är sån, märker inte av det lika mycket här hemma, även om han ibland hellre vill vara hos mig.
Lite gulligt, men samtidigt synd om Emanuel.

Åt lite tårta igår, men godiset som stod framme hela kvällen klarade jag av att låta bli faktiskt :)
Tog aldrig någon bild på tårtan, men som vanligt var den väldigt fin, o jättegod.
Nästa vecka ska hon göra tårta till Lucas också, ska bli spännande att se vad hon hittar på då.

Idag fick jag sovmorgon igen, men var uppe o gjorde välling vid sex.
Ett himla liv här utanför idag, låter som dom slänger stora stenbumlingar på ett flak eller nåt :/

Mamma kommer hit senare, så jag ska städa lite nu o sen hoppa in i duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0