Fredagkvällen

Kvällen igår blev ganska lyckad.
Fredrik dök upp vid sex-tiden så då åt vi lite middag, o dom började dricka redan då..
Sen blev det lite Guitar Hero fram tills Elin kom runt halv tio, då satte vi istället igång SingStar.
Körde lite tjejerna mot killarna o jag behöver väl inte ens berätta hur det slutade ;)
Kul hade vi iallafall :D

Glömde helt bort tiden, o till slut kom vi på att vi var tvugna att åka in till stan. Skulle tagit bussen 00.27 men vi kom några minuter för sent. Så vi ringde en taxi, väntade på den i 20 min säkert. Så strax efter ett var vi framme inne i stan.
Riktigt dött var det där inne igår, höll oss på PM fram tills dom stängde vid två. Fredrik o Emanuel träffade lite gamla klasskompisar från gymnasiet där.
Sen gick vi vidare, försökte fjäska in oss på Piraten gratis. Vägrade betala för att vara där inne en timme bara, men det funkade ju inte. Så då gick vi bara en runda på Ronnebygatan.

Elins pappa kom o hämtade oss runt halv tre, o var snäll o körde hem oss också. :)
Vi satte igång Yes Man, men orkade inte kolla särskilt länge så det blev sängen istället.

Jag var uppe sist av oss idag, strax innan tolv. Känner mig iallafall utvilad. Drack ju inte alls mycket igår heller så nån bakfylla behövde jag inte oroa mig för ;P

Nu har vi precis sett färdigt Yes Man o killarna har satt igång Guitar Hero.
Jag vill åka ut till Lucas nu, saknar honom hur mycket som helst. <3

Bilder kommer så småningom, så fort jag orkat lägga in dom i datorn ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0