Fredag :)

Äntligen fredag igen :)
Idag kommer mamma hit, hoppas jag iallafall. Det lät så på henne.
Men bror skulle tydligen träna efter skolan så han kunde inte följa med.

Så vi kommer ju umgås lite med henne under dagen.
När Emanuel kommer hem ska vi besöka systemet, o handla lite annat gott också tror jag.
O troligtvis ska vi köra o lämna Lucas hos mina föräldrar efter det.
Om hon nu vill va barnvakt, men jag behöver nog inte ens fråga.
Ikväll ska vi nämligen ut en runda, jag, Elin, Emanuel o Fredrik. Fast jag har sagt att dom får gå själva, vill inte ha Emanuel som en hök över mig hela tiden.
Kanske blir lite förfest här hemma innan vi går ut, inte pratat med Elin än men det ska nog gå bra :)

O imorrn firar Emanuel o jag 4 år så vi snackade om o gå på bio då. Dessutom ska jag laga lite god mat o efterätt.
Så vill mamma ha Lucas till söndag så får hon de, men vi åker ut en runda o hälsar på honom imorrn isåfall. Hela två nätter klarar jag inte utan honom <3

Nu ska Lucas få lite att äta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0