Födelsedagsvecka

Godmorgon.
Lucas är väldigt pigg idag, det är absolut inte jag. Tog flera timmar innan jag somnade igår, o jag höll säkert Emanuel vaken också när jag vände o vred på mig hela tiden.
Men nu sitter jag här o försöker vakna till medans Lucas busar runt. Han fick välling vid sex imorse så det är snart dags för lite gröt, både för honom och mig.

Denna veckan händer det mycket grejer.
Imorgon, tisdag, fyller min bror 17 år. Så då ska vi iväg o gratta honom på kvällen tänkte jag.

Onsdag åker vi till Lund igen, för magnetröntgen av Lucas bröstkorg. Hoppas verkligen inte att dom ställer in det denna gången. Vet inte om vi blir kvar där över natten, men jag tror inte det.

Fredag fyller vår underbara Lucas 1 år, men kalaset blir på lördag. Däremot kanske mina föräldrar kommer o grattar honom då för dom var upptagna på lördagen.

Söndag fyller min pappa 47 år, så då ska vi gratta honom.

Mycket födelsedagar på en o samma vecka alltså, Lucas var ju egentligen uträknad till min brors födelsedag men han fick ha den för sig själv ;P

Idag kommer nog mamma hit en runda tror jag, vi får se. Annars träffar vi ju henne imorgon.
Måste köpa present till bror idag egentligen, annars får de bli en sista-minuten-grej imorrn.

Ha en superdag i vårt fina vårväder :)
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0