Fattar inte...

Nej, seriöst. Det går ju inte att kolla på Melodifestivalen, så jag säger som jag säger varje år.
Nästa år ska jag inte titta.
Tycker alltså att helt fel låt vann, men är samtidigt glad att af Ugglas inte vann såklart.
Ringde två gånger på Heat o en på Alcazar, men när juryn gett sina poäng försökte jag ringa på Alcazar igen men kom inte fram. 4 gånger ringde jag, sen sket jag i det.
Väldigt dåligt!
Det var säkert därför hon vann också...

Åkte aldrig till Lucas idag, saknar honom nåt otroligt men jag får klara mig till imorrn helt enkelt.
Men vi var iallafall ute o gick idag, jag, Fredrik o Emanuel. 11076 steg fick vi ihop :)
Skulle försökt gå samma runda några gånger i veckan, men det blir ju dubbelt så jobbigt när man puttar en vagn framför sig också, så det orkar jag nog inte..

Runt sju åt vi lite god middag, o lagom till Melodifestivalen åt vi av den supergoda kladdkakan. Men shit, vad mättande den va. Ska nog ta med lite hem till mina föräldrar imorrn, sen får vi besök av svärmor på kvällen också så det finns till henne också :)

Nu ska Emanuel o jag trycka i oss lite chips till innan vi lägger oss.
Sov gott.
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0