Besök

Det blev städning idag iallafall, annars har det inte hänt så mycket.

Fredrik kom hit strax innan sex o då hade jag lagat mat till Emanuel o honom. Så när dom åt så åkte jag till mina föräldrar för jag skulle skjutsa in dom till stan. Dom skulle äta på restaurang, så jag tänkte att jag kunde vara snäll o köra dom så dom kunde dricka lite gott också :)
Men jag fick inte köra dom hem, för då skulle dom ta bussen.

Nu har vi precis kollat på melodifestivalen här, o jag är inte alls nöjd med hur det slutade.
Nattat Lucas för en stund sen också, så nu ska jag väl sätta mig framför tvn med dom två andra grabbarna.
Fredrik försöker lära Emanuel spela poker, det tar nog ett tag ;P

Puss o Kram


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Har lagt till dig nu på bloglovin :)

2009-03-08 @ 00:05:49
URL: http://geshiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0