Ballar av stål

Gårdagkvällen bestod av träning o tv.
Kollade på 2½ män och Ballar av Stål. Fan va kul det är, man hade ju säkert inte skrattat lika mycket om man själv blivit utsatt ;P
Lägger in ett klipp på Bitterfittan Nour här nere som ni kan kika in.

Var uppe o gav Lucas välling vid sex imorse, o han somnade om vid sju. Så då fick jag sova en timme till iallafall.
Nu har vi ätit lite frukost och är redo för dagen.
Har förresten kommit lite snö under natten, jag som trodde våren hade kommit :/

Idag ska det städas lite här hemma tror jag, försöka gå på en promenad också.
O ikväll bär det av till Jämjö för att fira min bror som fyller 17 idag, grattis! :)

Är ni nyfikna på deklarationen så finns den att se på skatteverket nu, jag ska få tillbaka 3958, så det är helt okej :)
Gå in på skatteverkets hemsida o gör såhär:
"deklarera 2009 (höger spalt)
"att e-deklarera (höger spalt)
välj inloggningsalternativ
gå till skatteuträkning
klicka "nästa" 2 ggr och nere till höger finns resultatet




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0