2:a dagen

Morgonen har varit lite jobbig, Lucas vaknade vid halv sju. Fick välling o ny blöja men vägrade somna om, så här gick jag omkring som en zombie när han äntligen valde att sova en stund vid halv nio. En timme blev det iallafall.
Tog en chokladshake till frukost, o den var ännu godare när den va riktigt kall :)
Men när man druckit typ halva glaset börjar det ändå ta emot lite känns det som.

Detta kommer bli skitjobbigt, kände det redan igår när man stod o lagade mat till Emanuel, snäll som man är ^^
Jag har aldrig varit så sugen på makaroner o korv som jag va då ;P
Men medans han glufsade i sig det där tog jag min potatis/purjolökssoppa, tog ett tag att få i mig den, men till slut så.
Jag tänker absolut inte ge mig!

Idag tänkte jag att Lucas skulle få leka lite fotomodell så jag kan fixa lite bilder till den nya headern. Han brukar ju tycka om när kameran kommer fram så det ska nog gå bra :)
När han sover blir det väl att jag sitter o pysslar i testbloggen. O för övrigt blir det lite bus o gos också :)

Kommentarer
Postat av: Melinda

Jajustja :D bara en dag som skiljer ;D

Va ska ni göra dådå ? ^^ <3

2009-03-04 @ 11:47:34
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Melinda

Okej, men det låter ju mysigt ^^, Ska ni vara själva eller ska Lucas vara med ?



Vi åker på fredagen till Sthlm, och är där hela helgen, ska på melodifestivalen och så :) vi firar ju 4 år på söndagen, så vi får se hur det blir :D <3

2009-03-04 @ 14:23:30
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0