1-årskontroll och flytthjälp

Kände mig trött hela dan igår, antar att det var den där timmen men blev snuvad på som gjorde det.
Fick smörgåstårta hemma hos mina föräldrar igår, o mammas smörgåstårtor är ju helt underbara.
Efter det blev det tårta, vi hade med oss tårtan som blev över efter Lucas kalas, lika god dagen efter :)
När vi kommit hem o Lucas sovit en stund så gick vi ut på långpromenad i nästan 1 ½ timme, riktigt skönt väder igårkväll, även om det kom lite regnstänk.

Resten av kvällen blev det tv, läggdags vid tio.
Idag har Lucas hållt mig vaken sen klockan sju, men vi låg kvar i sängen o gosade ett tag.
Försöker få honom att somna om nu för vi ska iväg till BVC vid tio, så det är bra om han är pigg då.
Dags för 1-årskontroll idag, och vaccination.
Direkt efter det ska vi åka vidare och hjälpa min kusin när hon flyttar hemifrån, skönt att faktiskt ha nånting att göra för en gångs skull :)
Vet inte riktigt hur länge vi blir kvar o hjälper henne, men vid fyra måste jag hämta Emanuel på jobbet iallafall.

Nu ska jag fixa iordning mig.
Ha en bra dag.
Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0