Mycket att göra.

Jobbade mellan 7-13 igår. Gick lite tidigare o körde då en sväng till djuraffären för att kopa kattmat, kattsand, borste o klosax. Så där försvann lite pengar.
Gosade med Lucas när jag kom hem, tvättade en maskin tvätt o började packa hans skötväska lite.
Strax innan halv fyra åkte vi o hämtade Emanuel på jobbet, körde direkt till Jämjö. Släppte av min bror o plockade upp pappa.
Körde då till Klakebäck där vi skulle på husvisning. Ett litet charmigt hus med stor tomt. Men planlösningen var inte den bästa o vi kom till slut fram till att vi inte vill bo så långt ut, utan närmare centrala Jämjö. Så vi kikar vidare lite.

Stannade kvar hos mina föräldrar ett tag, mamma bjöd på grillat.
Lucas är kvar där, blev lättast så. Jag jobbar mellan 16-21.30 idag, o innan dess ska det tvättas o packas en massa så det är klart till imorrn. Då jobbar jag mellan 7-13 så då finns ingen tid att packa sen för vi måste åka mot Öland så fort som möjligt.
Därför är det lättare om Lucas inte är hemma, jag hinner med mycket mer. O min bror ska ju ha honom imorrn också, så därför sover han där inatt med så plockar vi upp honom imorrn när vi ska åka.

Idag ska det alltså tvättas, packas o städas innan jag ska köra till jobbet. Känner inte alls för att jobba kväll egentligen, men jag fick ju sovmorgon idag så jag ska inte gnälla.
Emanuel hämtar bilen på mitt jobb o kör o byter bil med sin mamma. Dom har en likadan modell, lite nyare bara, så det finns AC, vilket vi måste ha när vi ska köra långt. Snällt av henne o hennes kille att vi får låna den över helgen :)

Nu ska jag sätta igång, skriver troligtvis inte mer förrän på söndag eller måndag. Då får ni även bilder från helgen.
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0