Kalas och klassfest

Begravningen i torsdags var jättefin, verkligen hur fin som helst.
Mycket folk, o mycket blommor. Hennes bästa vän hade gjort ett bildspel också, med olika bilder på Louise tillsammans med sina vänner. På en bild var det hon o jag, en väldigt gammal bild, men gud va kul vi har haft <3
Var såklart väldigt jobbigt att ta farväl av henne, men jag vet att hon har det bättre nu.
Saknar dig <3

På kvällen åkte vi till Ytterön för att lämna av Lucas vid mina föräldrars båt.
Underbart väder, så jag passade på att ta första doppet. O det var verkligen jätteskönt :)
Emanuel o jag åkte hem, tittade lite på tv o gick o la oss vid 22.

Fredag jobbade jag mellan 7-15. Dagarna går så himla fort på jobbet, det måste ju betyda att jag har kul o trivs jättebra va :)
Körde o tittade lite på Lindex o åkte sen hem en snabbis för att hämta lite grejer innan jag körde o hämtade Emanuel på jobbet. O då hade det dessutom hunnit bli molnigt o mullrade på håll.
Körde ut till Ytterön där det bara kom några småstänk.
Mamma bjöd på grillat med nypotatis.
Med tanke på att det var molnigt så var jag inte så sugen på att bada, solen tittade fram igen lagom till vi åkt därifrån vid 19.
Lämnade min bror hemma i Jämjö, o åkte sen vidare till Coop där vi handlade lite gott till kvällen.
Lucas fick lägga sig direkt när vi kom hem, sen satt Emanuel o jag o mös framför tvn ett par timmar.

Nu har vi varit vakna sen halv 7, men jag är ganska pigg iallafall.
Ska strax äta lite frukost o läsa morgontidningen, sen ska vi åka en sväng till affären för att köpa present till Emanuels lillasyster o lite mat som vi ska grilla ikväll.
Vid 14 ska vi alltså på kalas, lämnar sen Lucas där hos hans farmor.
För vid 18 ska Emanuel o jag på klassfest med gamla klassen vi gick 1-9:an med :)
Ska bli riktigt spännande, många av dom har jag knappt sett sen vi slutade 9:an.

Fullspäckad dag alltså :)
Ha en underbar helg.
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0