Tvättdag

Var nära att jag stannade hemma idag, inte mått alls bra.
Känner jag mig likadan imorrn stannar jag hemma, jobba till 13 kan jag stå ut med men imorrn är det 7-16 o det går inte om det ska vara såhär.
Inte alls pigg på att tvätta heller, men vi har tvättstugan mellan 15-19 , o det är ju alltid skönt när det väl är gjort.

Emanuel har precis börjat med maten, han ska göra köttgryta idag :)
När han lagar mat är det typ sånt han gör. Gott är det iallafall :)
Efter tvättandet ikväll blir det slappande framför tvn, till Unga Mödrar bland annat, med lite choklad som älskling köpte till mig idag <3

Ska busa lite med Lulle, som numera nästan springer fram ^^
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0