Trött

Jobbet gick fort idag, så skönt att sluta redan vid ett.
Men ändå är jag så trött. Slumrade till lite på soffan i eftermiddags när Lucas också sov.
Nu har vi precis lagt honom för natten, lite lugn o ro äntligen. Han busar så himla mycket med katten, så det är ett himla liv här hemma hela tiden. Tyvärr är han inte alltid så snäll mot Sune, drar i honom o sådär, men han säger ingenting. Springer o gömmer sig för Lucas ibland iofs, o det kan jag förstå, stackarn.

Ska nog göra mig lite varma mackor eller något, är hungrig. Tv resten av kvällen, läggdags vid 22.
Jobb imorrn mellan 7-13, sen vid 14 ska jag till vårdcentralen, mellan 15-19 har vi tvättstugan. Så det blir ganska fullt upp den eftermiddagen, men så är det ibland.
Ha en bra kväll.
Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Åsa o Lovisa

usch då! låter inte alls kul o vara trött hela tiden.. ngt spec elle?! hoppas allt bra annars..=) Kram

2009-07-22 @ 20:39:51
Postat av: Karin

Hej! Jag har lagt ut en ny modellbild från min senaste plåtning, kika gärna in och kommentera vad du tycker!:)

2009-07-22 @ 21:51:42
URL: http://abckarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0