Stora killen

Jobbat till 13 idag, sen har resten av dagen varit som vanligt. Tillbringat större delen på soffan.
Vi åt nyss upp resterna från min blåbärspaj jag gjorde igår, som blev klart godkänd :)
Tittar på Unga mödrar nu fram till 21, sen får vi se vad det är efter det.
Läggdags vid 22 iallafall, jobbar till 16 imorrn, sen har jag hela helgen framför mig att jobba också.
Blir helt slut bara jag tänker på det :/

Lucas sover nu, han var dötrött. Vi fick absolut inte borsta hans tänder för det skulle han ju göra själv, blir inte riktigt lika bra men jaja. Riktigt envis har han blivit nu, blir så sur när han inte får sin vilja fram. Men han är underbar iallafall ^^
Nu ska jag tillbaka till soffan.
Ha en bra kväll.
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0